Na Manchester. Het wegkijken is alweer begonnen.

Door Joost Niemöller

 

De beelden en de verhalen van de angst en de paniek in de concertarena in Manchester.

“There was screaming crowds everywhere, screaming kids everywhere, like something you’d see on TV, out of a movie, not reality.”

De rituele, nietszeggende rouwuitspraken van de politici, het is inmiddels allemaal al bekend.

Wat is de variatie, het ‘verhaal’, dit keer? Dat de bomaanslag gericht was op kinderen en hun ouders, die na afloop van het concert op weg waren naar de uitgang, en zich bevonden in een onbeveiligde ruimte, waar merchandising werd verkocht van  de Amerikaanse zangeres Ariana Grande, zo’n typisch sexy meisje dat opzwepende muziek maakt met veel dans, romantisch verlangen, maar ook de belofte van zelfstandigheid. Muziek waar tienermeisjes op af komen. Het was dus geen toeval dat de (zelfmoord?) aanslagpleger juist daar ging staan: Onschuldige meisjes, westerse, ‘vrije’ cultuur, het was allemaal in overeenstemming met het bedoelde effectbejag.

Kijken we naar dit overzichtje van de laatste tien jaar in Groot Brittannië, dan zien we dat het doelwit telkens is: Onschuldige mensen. Iedereen kan het zijn. De enige uitzondering was de zeer gruwelijke moord, op straat, van de militair Lee Rigby, die (toevallig?) op dezelfde datum plaatsvond als Manchester gisteravond.

In de berichtgeving gaat het er dan ook meteen om: Hoe leg ik dit uit aan kinderen. Nou, zeg maar dat de kans dat je er als kind in terecht zult komen, extreem klein is en dat de wereld in werkelijkheid een veilig plaats is voor ze:

Remind children that this sort of danger is incredibly rare and unlikely to happen to anyone they know and the world is actually a very safe place for them.

Maar moeten we dat geloven? De kans dat jij, of je kind in de westerse wereld het slachtoffer wordt van een aanslag door illegale moslimmigranten is misschien percentueel klein, maar hoe lang kan dat geruststellende verhaaltje nog volgehouden worden als er weer een aanslag plaatsvindt en weer en weer?

Vroeg of laat zullen we toch echt naar de bodem van het probleem moeten. Het begint met de letter I.

Want bedenk wel: In Egypte wordt de aanslag in Manchester gevierd.

Tweet about this on TwitterShare on FacebookPrint this page

69 Reacties

  1. Een hoop discussies maar uiteindelijk blijkt iedereen het er over eens te zijn dat we een islam probleem hebben. Eindelijk. Ik zie nu een tweet voorbij komen verwijzend naar iemand die in een krantenartikel vermeld dat ie er is achtergekomen dat autochtonen een minderheid in delen van de grote steden vormen en dat het misschien maar beter is om naar elders te vertrekken. Verdomme, dat was eind jaren 80 al duidelijk. Weer zo’n pseudo intellectuele eikel die vanaf z’n geboorte met oogkleppen heeft rondgelopen. Deze oogkleppen hebben NL kapot gemaakt. Veilig met het kinderbakfietsje over de gracht gaat al niet meer. Nu naar elders? Waar dan? En daar gaan vertellen hoe men zich moet gedragen? Want dat gaat gebeuren, het is er niet uit te rammen. De meeste Nederlanders zijn ongeneeslijk ziek.

  2. Interview Paul Joseph Watson over de reactie op de aanslag in Manchester.

    https://www.youtube.com/watch?v=Mg6RnDtVRZM

    • Beste,
      Ondanks dat ik de weg kwijt ben, de plank volledig mis sla, ziek cq doorziek ben en wat dies meer zei en ik ook geen zin heb om langs een of andere moskee te gaan, en mij tot niet ziens en horens is gewenst waarvan akte toch nog snel 1 opmerking in deze.

      Paul Joseph Watson, van de site infowars.com waarvan de grote “baas” in de USA zit, te weten ene Alex Jones = CONTROLLED OPPOSITION!!!!!So you are warned for this BS!

      Mensen,
      Hele fijne dag verder en TOT ZIENS!

      Gladiator

      • Waar zit de echte oppositie dan?

        • @Koffij,
          Daar ik niet weet of deze vraag oprecht gesteld wordt door u aan mij, gezien de toch wel redelijk in getale aanvallen op mijn persoon en niet op mijn zienswijze cq opmerkingen, en ik kort nagekeken heb welke opmerkingen uzelf heeft geplaatst, waarbij u geheel terecht spreekt over inperking van vrijheden en zegt wel in complotten te geloven maar niet in dit, daar dit te omslachtig zou zijn, dan toch eventjes het navolgende ter overdenking!
          Geloof mij gewoon (helaas, anders is het niet te doen) dat de satanische elite gebruik maakt van numerologie, en niet zo’n beetje ook.
          Denkt u gewoon eens over hetgeen nu volgt!!!
          De zgnd. dader was 22 jr, er zijn 22 doden gevallen op de 22ste!!! Te weten dat 11, 22 en 33 zeer belangrijke getallen zijn voor deze psychopaten (overigens elk veelvoud van 11).
          Zie ook: 22-05-2016 Brussel “aanslag”, 22-07-2016 München “aanslag”, 22-03-2017 London “aanslag” en er zijn er nog véél meer zo!!
          Kan nog veel en veel verder gaan echter…

          • Echter……
            Ik weet niet of dit doel heeft hier, en geloof mij maar weer, maar dit is na te zien, ik speel nooit op de man/vrouw, nooit.
            Verder bepaal ik ook niet of iemand “dom” is, ziek of doodziek is, een moslim is enz. enz. enz.
            Ben dus, indien de interesse echt is, best bereid om enkele sites ter kennisvergaring hier bekend te maken, hoewel ik me dan natuurlijk ook weer op glad ijs ga begeven, daar je altijd moet uitkijken of betreffende sites WEL goed zitten over een en ander. Iedereen kan namelijk eens iets fout zien of onjuist inschatten, dat is namelijk heel normaal bij het gigantische aanbod van info. Gebeurt mij vaak genoeg hoor!
            Voor nu met vr. gr.
            Gladiator

  3. @Gladiator. Ben ervan overtuigd dat jij een false flag en onderdeel van het complot bent, dusssss……

  4. In een Noorse gevangenis.

  5. The Manchester Attack - A Blowback From Britain’s Terror Support In Libya, Syria And Beyond

    http://www.moonofalabama.org/

  6. Als je in een existentieel conflict betrokken raakt met genocidale bewegingen die zich als gelovigen of Übermenschen boven iedereen verheven voelen, gaan ook kinderen eraan. Als je het conflict niet wil zien, moet je verliezen nemen. Onze grootste vijanden van deze tijd zijn de nieuwe NSB’ers. De 2e kamer zit er vol mee. Er moet een eind komen aan de vrijblijvendheid van dat verraad. Hoe? Dat is een grote vraag, Nederland vraagt erom gezien het stemgedrag. Maar je wilt het gejank hier niet horen, als hier eens wat van die blagen de lucht invliegen. Karakterloze zakkenwassers die VOC’ers van weleer.

  7. Yesssss,
    Het schiet wel lekker op zo of niet beste mensen,
    In Engeland is het dreigingsniveau opgeschroefd naar het HOOGSTE niveau welks betekend dat de puppetpolitie EENIEDER ten alle tijde mag fouilleren, visiteren, verhoren en zelfs kan er onder deze regel een avondklok worden ingesteld, net zoals in Frankrijk.!!!
    Schiet wel lekker op zo, met deze “aanslagen” elke dag maar weer vol in de MSM.
    Ik hoop toch echt dat men heeeeel langgggggzaaaaammmmaannn gaat inzien dat er hier IETS niet klopt!!
    En….lijsten met “slachtoffers” kan ik ook samenstellen. Non problemo! Hoeveel willen jullie er hebben, 10, 100, 1000…..
    En dan nog een bommetje hier, schietpartijtje daar en yep, weg is onze laatste privacy, weg is onze bewegingsvrijheid. Dan komend jaar of uiterlijk het jaar daarna einde cashgeld, chipje in je koppie en heerlijk toch, zo’n overheidje die het beste met ONS voorheeft, een totale controle…..ja heerlijk gevoel geeft dat….toch!!??

    Dream on People, dream on…

    • @Gladiator, heb je het al gelezen, in Den Haag willen ze zwembadpasjes invoeren tegen de ‘zwembadjihad’. Maar jij weet natuurlijk hoe het werkelijk zit, de ‘zwembadjihad’ was natuurlijk een false flag om zodoende de zwembadpasjes en dus totale controle erdoorheen te kunnen jassen, sliiiiiimmmmm….

      En dan nog een bommetje hier, schietpartijtje daar en yep, weg is onze laatste privacy, weg is onze bewegingsvrijheid. Dan komend jaar of uiterlijk het jaar daarna einde cashgeld, chipje in je koppie en heerlijk toch, zo’n overheidje die het beste met ONS voorheeft, een totale controle…..ja heerlijk gevoel geeft dat….toch!!??

      Dream on People, dream on…

      • @Gladiator. Mijn complottheorie is dat de westerse politieke leiders onder aanvoering van het grootkapitaal het westen moedwillig vol laat stromen met moslims om zodoende de verdeel en heers tactiek uit te kunnen voeren. Voor zover zijn we het eens neem ik aan. Echter, het feit blijft dat moslims aanslagen in het westen plegen waardoor de verdeel en heers tactiek uitgevoerd kan worden. M.a.w. zonder moslims geen aanslagen en geen verdeel en heers. Als iemand je alleen aankan met een stok dan kan je blijven mekkeren dat die persoon misbruik maakt van die arme stok en ondertussen wel klappen blijft vangen, je kan ook gewoon die stok afpakken waardoor de persoon onschadelijk gemaakt wordt en je geen klappen meer hoeft te vangen. Logica gappie!!

        • @Gladiator. Als al die aanslagen daadwerkelijk gepleegd zijn door niet-moslims met als doel de islam in een negatief daglicht te zetten dan kunnen moslims een paar hele simpele handelingen uitvoeren als tegenreactie: zo kunnen ze bv alle moslims in het westen bevelen/aanraden alle islamitische uitingen uit de openbare ruimte weg te laten, etc.. Want als je niet kan zien wie wel of geen moslim is dan wordt het al stuk moeilijker ze in een negatief daglicht te zetten.

          Maar zullen we wedden dat het tegenovergestelde gaat gebeuren. Het is toch vreemd dat dezelfde organisaties die volgens jou de aanslagen plegen om de islam in een negatief daglicht te zetten pleiten voor politie met hoofddoek en iedereen die negatief over de islam praat minstens de mond te snoeren, etc..

          Nee jongen, jij slaat de plank volledig mis, en niet zomaar een plank.

          • @Dick. Na een paar reaguursels van @Gladiator te hebben gelezen; compleet de weg kwijt. Compleet. Ik ben het in zover met hem eens dat er achter de schermen krachten bezig zijn die niet bepaald het beste met ons voor hebben. Maar dat hele False Flag verhaal gaat er bij mij niet in. Zeker omdat ik de Koran, Hadith en Soera heb gelezen, mezelf heb ingelezen over de materie. Dit is écht wat ze willen, waar ze voor willen moorden. The writing is on the wall en mensen als Gladiator breken er de nek over en zien het nóg niet.

  8. @Sjefke. Wat ik al zei, we worden uitgespeeld, verkocht en omgevolkt door de westerse leiders onder aanvoering van het grootkapitaal en ze gebruiken moslims als knokploeg en als stok om mee te slaan. Pak je die stok af dan staan ze met legen handen. Volgens mij weet @Gladiator dat donders goed maar schept er een satanisch genoegen in om na een aanslag op nota bene kinderen tegen de haren van het gezond verstand in te strijken.

  9. @ Dick

    “Het is toch vreemd dat dezelfde organisaties…..”

    ‘k W eet zo net nog niet of dit vreemd is. ’t Is namelijk nu net het gedrag dat de autochtone bevolking zo razend maakt. Dus dat helpt heel goed bij het verdeel- en- heers spelletje dat gespeeld wordt.

  10. @Dawg
    “Dus dat helpt heel goed bij het verdeel- en- heers spelletje dat gespeeld wordt.”

    Oké, misschien heb je een punt. Echter, als dat het geval is dan is het aan de islamitische wereld om dat aan te tonen en daarmee hun onschuld te bewijzen. Maar hoe zit het dan met bv de moordenaar van van Gogh? Of is dat stiekem geen moslim? Als dat wel een moslim is dan is dus bewezen dat niet alle aanslagen false flags zijn. De aanslagen in het MO van moslims op moslims zijn ook geen false flags, dus dan rijst de vraag of false flags überhaupt nodig zijn. Het is bewezen dat sowieso niet alle aanslagen false flags zijn. Heb over 911 lang getwijfeld en achtte een lihop niet onwaarschijnlijk. Dat is het dus, false flags zijn niet nodig, je hoeft het enkel te laten gebeuren. Wat niet wegneemt dat het moslims zijn, dus als je die stok wegneemt dan hebben ze niets. Maar ja, dat is onfatsoenlijk dus leggen we onszelf en alles wat ons lief is heel empathisch op het slachtblok want als je maar…

  11. Maar ja, dat is onfatsoenlijk dus leggen we onszelf en alles wat ons lief is heel empathisch op het slachtblok want als je maar …”fatsoenlijk” genoeg bent kom je vast in de hemel denk je niet?! Dat maakt dan alle slachtoffers goed, als we maar fatsoenlijk kunnen deugen in de hemel.

    Maar ik zal je zeggen, die false flags verhalen hebben enkel als doel de discussie dood te slaan voordat die überhaupt gestart is. Het gaat erom dat we onze smoelen houden en ons als makke schapen naar het slachthuis laten leiden, dat is het aller mooiste.

  12. Als de elite deze aanslagen kan gebruiken om meer macht en minder vrijheid voor burgers te genereren dan kun je hooguit zeggen dat de aanslagen sommige mensen van pas komt.

    Maar daar kun je niet de gevolgtrekking uit halen dat de gebeurtenis ook geïnitieerd is door de tiran.

    Bij complottheorieën wordt altijd gedacht: Het komt van pas voor diegene, dus diegene heeft het veroorzaakt.
    Wat niet wegneemt dat complotten bestaan. Maar in dit complot geloof ik niet. Te riskant en te ingewikkelt.

  13. Van Lotje (getikt)

    24 mei 2017 op 10:37

    Ik bedacht me trouwens nog wat - ik vraag me af wat andere reaguurders hiervan vinden. Voor mij zijn er 2 problemen - de islamisering van de samenleving. Zit ik niet op te wachten - ik wil in een seculiere samenleving wonen. En Islamitisch terrorisme - dat vind ik een ander probleem. Het enige verband dat ik zie - is dat we terrorisme bestrijding een stuk moeilijker gemaakt hebben daar de massa-immigratie. Je ziet niet aan de buitenkant wie een gewoon leven wil leiden, en wie niet.

    Religie in de prive-sfeer vind ik geen probleem. En (zeer) beperkte immigratie (als je zou kunnen herkennen wie iets kan, bereid is zijn handen uit zijn mouwen te steken en bereid is loyaal te zijn aan deze samenleving) zou ik geen probleem vinden.

    • @Van Lotje (getikt) De 2 gaan hand in hand. Dit is wat ze willen. Er moet een wereldwijd Kalifaat komen en de Islam moet nog de enige toegestane godsdienst/ideologie zijn. Voor iets zal geen plaats zijn in hun Dystopia. De bestrijding van beiden(!) is door de Open Grenzen en massa immigratie schier onmogelijk geworden. Helaas is de enige oplossing in deze de baby met het badwater weg te gooien. D.w.z. álle moslims eruit, hoe hard dat ook mag klinken. Dat deden ze in Spanje (Ferdinand en Isabel 1340-1360 AD) óók. Het is de enige weg. Met de Islam samenleven is simpelweg niet mogelijk. En het wordt eens rap tijd dat mensen dat gaan inzien. Anders worden we op een hele kwade ochtend wakker in iets waar we nog niet dood gevonden willen worden….

  14. Het wegkijken is de onveranderlijke verdedigingslinie van de policor kaste, want toegeven betekent falen en gefaald hebben op het vitaalste punt van politiek bedrijven: welzijn en bestaan van je land en haar bevolking, een door de krankzinnig geworden en zwaar schuldig aan de huidige sitiuatie bevonden bestuurselite verlaten axioma.
    Uit die policor kaste komt zeker geen schuldbekentenis, alleen voor een vuurpeloton. In andere tijden aarzelde men niet om deze lieden daartoe te veroordelen. Terecht, want men pleegt unverfroren landverraad en vernietigt in feite de eigen bevolking door misleiding en bedrog tot werkelijkheid en waarheid te verheffen. Dit tijdgewricht mentaal is door en door ziek. Terminaal. Links is het equivalent geworden van de fascisten.

  15. Ik had graag enkele links geplaatst echter krijg telkens bericht dat mijn inzending lijkt op spam dus helaas. Zal het later nogmaals proberen.

    Gladiator

    • Probeer het gewoon een voor een.
      https://www.youtube.com/watch?v=H9vsA1i_g8g

      • En de tweede,
        https://www.youtube.com/watch?v=QHXTtGjcVWQ

        • De derde,
          https://www.youtube.com/watch?v=NBhdl3a_m4k

          • En de laatste,
            https://www.youtube.com/watch?v=Je5sC5L3xzg

            Gewoon eventjes kijken maar wel met een open mind, toch. Of wordt er alleen maar geloof gehecht aan hetgeen jullie WILLEN zien.
            Gegroet,
            Gladiator

  16. @Gladiator. Ben je met je wijsheden al langs de moskeeën en islamitische organisaties gegaan? Ja?! Wat gaan zij en jij eraan doen?

  17. Btw. Heb je linkjes nu pas bekeken, althans enkel het begin (wil m’n geest namelijk niet moedwillig bevuilen). Wij/ik weet pas sinds kort wie volgens de msm de dader zou zijn maar die mensen weten al dat het een false flag betreft (neem aan dat dat de uitkomst van de filmpjes is), hoe komen zij zo snel aan die wijsheden?? Als ik op de complot toer zou gaan dan zal ik moeten concluderen dat je zulke wijsheden op zo’n kort termijn enkel kan weten als je inside info hebt. Kortom, de makers van die filmpjes hebben de aanslag gepleegd, of weten wie de aanslag gepleegd hebben (voldoet ook nog aan occam’s razor).

    Dat is dus het probleem met complottheorieën, en tieren daarom hevig in het MO, je construeert een complottheorie dusdanig dat je een uitkomst naar wens krijgt, de rest doet er niet toe. Dus…. @Gladiator neemt het op voor de aanslagpleger(s) die nota bene kleine kinderen vermoord hebben door een complottheorie naar wens aan te hangen die hun/hem vrijpleit. De advocaat van de…

  18. …duivel/de losers.

  19. “Een samenleving die haar kinderen niet kan beschermen heeft geen toekomst” Vladimir Poetin.

  20. Leo KarelJan

    23 mei 2017 op 19:31

    @ Gladiator: je bent ziek, doodziek of een fanatieke moslim . Of allebei.

    • Oké, nog eentje dan.
      Nee beste Leo KarelJan,
      Nee, ik ben niet ziek, niet doodziek en een moslim…..dat weet ik zeker van niet. Maar dat kan ik natuurlijk allemaal niet bewijzen. En ik ben natuurlijk ook niet in het nieuws geweest, MSM wel te verstaan, want alles wat men daar laat zien is waar, toch!?
      Droom cq slaap verder.
      Indien u mij zomaar wegzet voor iemand of oordeelt over iemand zonder eens verder te kijken dan deze vervloekte MSM dan vind ik dat op zijn minst gezegd niet zo goed van u.
      Voor nu een hele fijne dag/avond gewenst allen.
      Gladiator

  21. Leo KarelJan

    23 mei 2017 op 19:16

    Kotsmisselijk word je van de reacties van politici en media: altijd maar weer die door en door verrotte clichés , altijd maar weer het niet noemen van de islam als de bron van alle ellende, altijd maar weer die vuile nietszeggende oproepen als: “wij laten ons niet verdelen”, “de terroristen zullen niet winnen”, “we moeten doorgaan met ons leven”, “het ligt niet aan de islam, maar aan enkele mensen die de islam misbruiken”. Hoe krijgen deze politiek correct en verrotte Gutmenschen dit soort clichés toch uit hun o zo politiek correcte bekken. Zo lang de islam niet gezien wordt als een achterlijke, gewelddadige en intolerante ideologie, zal dit doorgaan. Er is nog geen begin voor deze erkenning….de koppen blijven in het zand.

  22. Sorry mensen, ik weet niet of ik hier wel goed zit, maar al vanaf de aanslagen in Parijs (Charly Hebdo) tot en met nu is toch hopelijk ook hier nu wel meer dan overduidelijk dat dit allemaal valt onder de noemers False Flags OF Hoaxes.
    Ik zou dit best allemaal willen toelichten maar dat zou denk ik wat erg veel worden en dus niet meer leesbaar. Echter, met een heel klein beetje googelen is dit allemaal binnen no time voor eenieder die het WIL ZIEN echt wel duidelijk. En daar ik Parijs (C.H.) aanhaalde. Toen ik zag op de eerste beelden (niet geblurt) hoe die agent werd “doodgeschoten” wist ik echt zeker dat dit FAKE was, net zoals de rest, dus Parijs Bataclan, Zaventem, London, diversen in de States alsmede de befaamde Noorwegen Nazi Schutter!
    W.g. Gladiator

    • Conservatief

      23 mei 2017 op 19:17

      Roepen dat al die aanslagen “fake” zijn, terwijl de lijken zich opstapelen. Knettergek. Voor de duidelijkheid: Paris Terror Attack Victims’ Names List & Profiles:

      http://heavy.com/news/2015/11/paris-terror-attack-who-are-the-victims-names-list-profiles-photos-bios-ages-tributes-vigil-france-isis-november-11-13-2015-americans-countries-number/

      • Oké, u heeft gelijk.
        Echter…..u zou ook een kunnen googelen naar paris hoax, london hoax, enz enz enz.
        Maar de site heavy.com geeft natuurlijk als enige de absolute waarheid.

        Maar nogmaals, u heeft gelijk!!
        W.g.
        Gladiator
        Denk dat ik toch maar afscheid neem hier. Jammer. Vond Joost best oké!

        • Conservatief

          23 mei 2017 op 20:06

          Doden zijn doden, gewonden zijn gewonden. U duikt eerst weg voor de onderbouwing en nu vlucht u helemaal weg.

  23. @Gladiator. Weet je wat jij moet doen met je wijsheden, je moet langs alle moskeeën en islamitische organisaties zodat je ze bij kan spijkeren met deze wijsheden en dan is het aan hun om wel of niet op te treden tegen de hoaxers die zich valselijk voor moslim uitgeven en uit naam van de islam al duizenden aanslagen en zelfmoordacties hebben uitgevoerd op voornamelijk onschuldige niet-moslims (want ik neem aan dat de aanslagen in het MO van moslims op moslims geen hoaxen zijn. Of wel??). Zij moeten optreden tegen de doorgeslagen prankers die zelfs bereid zijn zich op te blazen en zich al sinds hun geboorte voordoen als moslim met enkel als doel de islam in een slecht daglicht te plaatsen. Want dat is het doel, toch??

    • Lekker bekrompen en zelfingenomen reacties op de comments van Gladiator weer. Komt iedereen hier allen maar om z’n eigen onwrikbare meningen bevestigd te zien?

      Ja, de daders zullen vast aan hun voorhuid geholpen zijn en iets met die maagd van 72 hebben, maar is het niet merkwaardig dat die daders steeds weer bekenden zijn van politie en/of inlichtingendiensten . Met een flink strafblad. Als het even kan een paspoort achterlaten? Zijn het niet onze eigen regeringen die willens en wetens de terroristen in huis halen? In aantallen die een deugdelijk antecedentenonderzoek uitsluiten. Zich stokdoof houden voor bezwaren die leven onder de bevolking. Ik zal de laatste zijn om met zekerheid te stellen dat alle recente aanslagen in Europa een hoax genoemd kunnen worden, maar ik sluit helemaal niets uit. Europa koerst keihard af op een permanente staat van beleg en een semi-burgeroorlog. en het zijn in de eerste plaats onze eigen bestuurders die daar op aan koersen.

  24. “Lekker bekrompen en zelfingenomen reacties op de comments van Gladiator weer. Komt iedereen hier allen maar om z’n eigen onwrikbare meningen bevestigd te zien? ”

    Ah, dus als je het idee hebt dat een geradicaliseerde moslim deze aanslag op z’n geweten heeft dan ben je bekrompen en zelfingenomen? Oké, dat is natuurlijk het laatste waar ik voor aangezien wil worden, op ‘racistisch fascistisch xenofoob intolerant islamofoob’ na natuurlijk.

    Dus ik moet me even laten voorlichten. Als ik zeg dat het een false flag is (waarmee ik indirect de schuld bij mij/ons leg) ben ik dan ruimdenkend en fatsoenlijk, etc..?? En…. als ik zeg dat die aanslag helemaal niet gepleegd is, ben ik dan cum laude geslaagd en kan ik een groot deugapplaus verwachten??

    Ja sorry hoor maar dit “fatsoenlijk” gelul trek ik niet meer want het is genoeg zo, durf je het probleem niet bij naam te noemen dan kan het nooit opgelost worden.

  25. tot niet ziens en horens.

  26. Jij hoort hier inderdaad niet thuis. Je toont je zo dom en onrealistisch dat het niet anders kan zijn dat je waarschijnlijk met opzet deze site wilt zwart maken, alsof het hier allemaal idioten zijn. Maar de echte idioot ben jij dus.

  27. OK, moslimmisdaden hoaxes noemen en een Noorse patriot Nazi noemen. Sterke indicaties dat jij een rooie bent. You just made my target list. Mag jij raden of die lijst een hoax is.

  28. En dan vind ‘ons’ NOS journaal het gepast om een woordgrapje te maken: ‘Het werd inderdaad een onvergetelijke avond’. BAH!!!!! Wat een smerige re(d)actie!! Ontslaan die figuren.

    • En dan zien we een MAVO juffie-correspondent die de term ‘onderbuikgevoelens’ hanteert als ze zegt dat May wellicht ‘profiteert’ van deze gebeurtenis. Ik vind dit allemaal zoooo walgelijk!!! Wat is dat schoolmeesterachtige linkse betuttel-journaal toch vreselijk irritant!

  29. De NOS is écht een loepzuivere goebbeliaanse leest geschoeide propaganda organisatie, die in handen van de policor elite is en daarvan ten dienste staat, incl. de daar werkende ambtenaren, vroeger omroepmedewerkers geheten. De NOS is een ononderhouden riool.

  30. Er is al een naam bekend en nee…ik verklap niks.

  31. Was net op Utrecht centraal station. Ik weet niet of het toeval was, maar ik zag zeker 5 agenten, als het er niet meer zijn. Het zal alleen maar erger worden.

    Vroeger konden we de grenzen sluiten. Maar de kiezer wil de noodzaak hier van niet zien. De meeste kiezers geloven de NPO en andere gutmenschen. Diep in hun hart weten ze wel hoe het zit, maar weinigen durven de realiteit onder ogen te komen. Ik heb ergens gelezen dat maar 10% van de mensen resistent is voor overheidspropaganda.
    Ik weet niet meer waar, maar ik zag ergens een promo filmpje van de EU. Moslims konden zo met vliegende tapijt naar Europa. Ingestoken door mensen die denken in veilige wijken te wonen.

  32. Edmond V.O. Katusz

    23 mei 2017 op 15:11

    Sadiq Khan: “London mayor says terror attacks ‘part and parcel’ of living in a major city”

    http://www.independent.co.uk/news/uk/home-news/sadiq-khan-london-mayor-terrorism-attacks-part-and-parcel-major-cities-new-york-bombing-a7322846.html

    ’t Zal je mayor maar wezuh, yeah, yeah, yeah, yeah.
    Gemakzuchtige hond. Evocatus

    • Het totaal willekeurig en met opzet vermoorden van gewone voorbijgangers; mensen die niet eens jouw vijand zijn; mensen die jouw niets doen; mensen die weerloos zijn; kinderen; nooit mag dat een ‘part of life’ zijn. NOOIT.
      Als we verkeersdoden, geweldsdelicten en -inbraken e.d. zoveel mogelijk willen vermijden, dan dit terrorisme helemaal. Vanwege de totale, werkelijk totale zinloosheid van dit willekeurig vermoorden van mensen. Die burgemeester spoort niet.

  33. In Londen kiezen ze zelf een burgemeester. En als je volgens de BBC propaganda leeft, kies je natuurlijk een islamiet.Het is geen Engelse stad meer. En het VK is net zo door de policor termieten aangevreten als de rest van West Europa, en vergeet de Democraten met hun goebbeliaanse media in de VS niet.

  34. Weer een aanslag en weer wordt ons gevraagd om vooral niet te speculeren over de dader(s).
    Want James, Bruce en William hebben ook de nare gewoonte om zichzelf op te blazen tussen onschuldige mensen. Toch?
    Deze tweets kwamen al snel voorbij. Waren voor de aanslag geplaatst. https://www.mupload.nl/img/m62hrnufxtpks.jpg
    En zo voorspelbaar: Mark noemt het ‘verschrikkelijk!’
    Weet je wat verschrikkelijk is, Mark?
    De enige persoon, die dit in ons land probeert te voorkomen, uitsluiten en de personen die meer, meer, meer van dit soort ellende willen, omarmen.
    Waar ben je in godsnaam mee bezig? Denk aan de toekomst van je kinderen!
    Ow….wacht….

  35. Van Lotje (getikt)

    23 mei 2017 op 13:47

    Voor mij zijn “immigranten” eigenlijk tot daar aan toe - maar de vraag is: ga je meedoen? Ben je bereid loyaal te zijn aan dit land, aan deze samenleving? (geen idee hoe je dat zou moeten testen, maar dat is wat voor mij belangrijk zou zijn).

    En die Islam is ook nog tot daar aan toe - als er maar ’s als die wiedeweerga een Islam-reformatie komt. Dus dat boekje met een korreltje zout nemen, gaan leren relativeren. Lekker achter je voordeur. En dan doe je maar wat je wilt. En voor de die-hards een enclave als Staphorst of zo. Dan zou ik religie best vinden. Maar op beide fronten zie ik ehm… nou ja… weinig vooruitgang.

  36. Sint Nicolaas

    23 mei 2017 op 13:30

    Manchester deze keer. Ach ja, Stockholm was ook al weer zo lang geleden. Nog iets geleerd na Stockholm ? Grenzen dicht of zo, alle illegalen er uit schoppen, haatpredikers tot levenslang ongewenst vreemdeling verklaren, einde moslim/Afrikanen immigratie om maar eens een paar zijstraten te noemen. Nope, niets van dat alles. Alles sukkelde op zijn gewone gangetje verder. De tweets waren weer verstuurd, de bloemen weer opgeruimd, de slachtoffers begraven. Business as usual. En toen weer boem, en daar kwamen ze weer de tweets, de medelevens, de wij steunen jullie optochten, de gespeelde verontwaardiging en ontsteltenis. Uiteraard komen de kaarsjes weer uit de kast, de bloemist weer druk en zo gaat het. Het wordt een standaard verhaal. En de politici maar roepen, zij winnen niet, we gaan gewoon door met ons leven blah blah blah. Tante Angela Merkel had helemaal de giller van de dag ; deze aanslag vind zij onbegrijpelijk. Wij worden echt geregeerd door een stelletje gestoorden !

    • Sint Nicolaas

      23 mei 2017 op 13:39

      En ondertussen worden er dagelijk weer duizenden nepvluchtelingen “gered” op zee en per veerboot naar Italie gebracht. Grenzen staan open dus wie doet ze wat ? Als een kankergezwel verspreidt deze ellende zich uit over €uropa en wordt de dreiging van deze lieden groter en groter. Meer onveiligheid, meer islam, minder Nederland. En ondertussen lopen ze in Den Haag ruzie te maken over wie niet met wie wil regeren. Zoals gezegd, een stelletje gestoorden, daar is voor gestemd op 15 maart. Egotrippers en volksverraders die macht belangrijker vinden dan het welzijn en veiligheid van eigen volk. Schaamteloze nepdemocraten die ons allen vogelvrij hebben verklaard. Die hebben nog wat uit te leggen als in NL een bom afgaat.

      • Uit angst dat er een bom zal afgaan in NL, geeft de overheid toe aan bijna al die fratsen van moslims.
        Maar in Nederland hoeft er helemaal geen bom af te gaan. Nederlanders zijn al overgeleverd aan dat pre-middeleeuwse geloof. Er wordt geknipt en gebogen voor alle moslim wensen. Justitie handhaaft dit met strenge hand. Serieuze kritiek op moslims is strafbaar. (Verander het woord moslim voor Duitser en je bent terug in 40-45). Van Dale heeft daar een woord voor: Overgave.

  37. Willens en wetens de burgers opzadelen met terreur wat gemakkelijk voorkomen had kunnen worden door de juiste maatregels te nemen. Maar het wordt vertelt alsof het een natuurramp is waar toch niets aan gedaan kan worden.
    Het zijn de nihilistische wegkijkers die “Onze leiders ” moeten voorstellen die het op hun geweten hebben. Zonder islam geen islam terreur. Nog steeds blijft het volk op de verkeerde partijen stemmen. We zijn in oorlog met de islam wat keiharde maatregels nodig heeft om te beëindigen. Nee hoor, nog meer levensgevaarlijke idioten binnenlaten is de norm. Waanzin! De klavers, Rutte en Pechtolds van deze wereld hebben bloed aan hun handen.

    • oorzaak en gevolg: hun kiezers hebben in feite ook bloed aan hun handen, zeker na wat men sinds 2002 zo langzamerhand eens had kunnen weten….Met een bord voor je kop overleef je niet meer.
      Ik zie veel te weinig verwijzing naar verantwoordelijkheid van de massa’s mensen in de landen, die steeds weer op hun grafdelvers blijven stemmen. Deze zwakte maakt volkeren en dus landen gewoon een makkelijke prooi voor agressieve, strijdbare ideologieën. Groen Links stelt weer meer wijkagenten voor…Dit gaat niet goed komen zonder bloedige strijd.

      • Volledig mee eens. De Engelse regering zegt dat er meerdere aanslagen kunnen komen Dan weet je toch dat je iets vreselijk fout hebt gedaan. Ook wordt de oorzaak, de massale ongecontroleerde instroom niet te stoppen. Let wel dit gebeurd al meer dan 10 jaar Hetzelfde bij de zwembaden overlast van allochtone jongeren Ook dat sleept zich al jaren voort Niemand van de politiek durft er zijn vingers aan te branden.
        Mijn vaststelling is ook, de burgers hebben niets te vertellen onze eisen zijn helemaal niet vreemd wij willen dat er gewoon gehandhaafd wordt Immers nieuwkomers hebben ook recht op straf Het zelfde met het associatieverdrag het komt er gewoon ondanks eerder beloftes van de CDA We moeten ons echt op duidelijke acties beraden onze macht terugpakken

  38. Bijna alle terreur tegen weerloze burgers komt van islamitische groepen. En het begon met Khomeiny (dat is goed gezegd door Trump).
    Nu zitten we dus in een permanente noodtoestand, omdat illegale migratie niet wordt gecontroleerd of gestopt. Dankzij de roze droom van een ‘unie’. Alles en iedereen moet nu worden bewaakt en gecontroleerd; in plaats van degelijke grenscontroles.
    Ook onder de hordes Afrikanen die hier illegaal naar toe komen, zitten veel moslims. Het is terecht dat we de islam wantrouwen; een leer die het geweld predikt.

  39. Tim Pietersen

    23 mei 2017 op 11:51

    kijk je naar territorium van moslimlanden dan hebben ze meer dan genoeg ruimte en geld om alle moslims te huizen.

    kennelijk is moslimterrorisme een probleem dat niet niet opgelost mag worden omdat het meerdere doelen dient

    • We kunnen alleen maar vaststellen dat onze maatschappij ziek is.
      Het zogenaamde vluchtelingen probleem is al decennia aan de gang. Er is door al die mensen die in ons belang handelen geen enkele oplossing bedacht Het is logisch dat deze massa mensen allerlei criminaliteit aantrekt we zien dat allemaal om ons heen De meeste mensen zullen hier nooit aarden en gaan zich groepen bij de gefrustreerden. Dat onze overheden totaal onbekwaam zijn bewees de Politie Amsterdam door in een soort wanhoopspoging een sjaal om te doen
      Vergist u zich niet ook de veerdiensten M Zee werken gewoon door, nu zelfs met de hulp van Italiaanse marine Wij als vrije burgers worden genegeerd

  40. Is die kans dat je bij een aanslag door moslim terroristen betrokken raakt wel zo klein?
    Het gebied kan teruggebracht worden tot west Europa.
    Hoeveel potentiele moslim terroristen lopen er in west Europa rond?
    Volgens de verschillende geheime diensten zij het er een paar duizend. Maar misschien zijn het er wel veel meer. We weten het niet omdat de grenzen niet gecontroleerd worden.
    De aanslagen vinden plaats in de grotere steden. Hoeveel zijn dat er?
    Tot nu toe de volgende steden:
    Parijs, Nice, Brussel, Manchester, London, Malmo, St Petersburg, Munchen, Stockholm, Dusseldorf en nog een paar plaatsen.
    Drukke voetbal stadiums, shopping/uitgaanscentra en vliegvelden.
    Dat zijn de plaatsen waar mensen regelmatig komen.
    Samengevat: Een paar lokaties in een handvol Europese steden.
    De kans dat je door een aanslag getroffen kunt worden is dus groter dan je denkt.
    Maar goed, de burgemeester van Manchester heeft al aan gekondigd tot de orde van de dag over te gaan – terwijl het…

    • …Maar goed, de burgemeester van Manchester heeft al aan gekondigd tot de orde van de dag over te gaan – terwijl het openbaar vervoer nog stil staat. De sukkel.
      Politici laten de grenzen open. Dus mede schuldig.

  41. De kans is groter dan bij een (griep) epidemie om maar iets te noemen.
    Daar weet je dat het voornamelijk de zwakkere onder ons zou kunnen treffen. Hiertegen kunnen wij ons niet wapenen. Naarmate er meer worden gepleegd, stijgt ook de kans dat het ook jou zal treffen.

    Het is mij overduidelijk dat Westerse overheden het niet zo nauw nemen met hun primaire taak, namelijk het garanderen van de veiligheid van haar burgers.
    Terroristen worden massaal geimporteerd en criminelen pakken ze alleen sporadisch aan en dan ook nog voor de buhne.

    • Mijn eerste reactie op Rutte’s voorspelbare betuiging van medeleven was; wees nu eens een vent, een echte leider en gooi die grenzen dicht! Maak eens een echt gebaar, laat eens zien dat je deze betuiging echt meent. Een paar woorden er uit flappen kan iedereen, dat kun je zelfs een papagaai aanleren.
      Enfin, ik laat het hier maar bij.
      Het allerergste is je te realizeren dat nu onze grenzen gaan controleren niets meer uithaalt. Het is te laat. De monsters zijn reeds binnen.